czwartek, 6 września 2012

Regulamin

  1. Upewnij się, że masz czas i chęć na prowadzenie postaci na blogu. Słomiany zapał nigdy nie jest mile widziany.
  2. Dokładnie zastanów się nad tym, jaka ma być twoja postać, by uniknąć ciągłych zmian. 
  3. Co jakiś czas (najczęściej co miesiąc) będzie pojawiać się lista obecności, mająca na celu wyeliminowanie osób nieaktywnych. Osoby, które będą wtedy na urlopie są z tego zwolnione. 
  4. Jeśli nie jesteś w stanie prowadzić postaci przez pewien okres, poinformuj nas o tym w odpowiedniej zakładce. Urlopy nieokreślone nie istnieją - najdłuższy może trwać miesiąc.
  5. Prośby, problemy, skargi, zażalenia oraz pomysły - kierujemy pod odpowiednią zakładkę. 
  6. Odstęp między publikacją jednej a drugiej karty postaci wynosi pół godziny, a między notkami/opowiadaniami godzinę. Nie są one obowiązkowe, acz mile widziane. 
  7. Prywatne wiadomości (kierowane do autora postaci), umieszczamy w nawiasach kwadratowych - [...].  
  8. Karta postaci powinna być przejrzysta i treściwa. Jeśli posługujesz się wizerunkiem znanej osoby – poinformuj o tym. 
  9. Nie twórzmy Mary Sue, na świecie nie istnieją same ideały. 
  10. Lepiej byłoby, gdyby imiona postaci się nie powtarzały – w końcu są ich tysiące na świecie! 
  11. PROSZĘ PODKREŚLAĆ W KARTACH, JAKIEGO WIZERUNKU DLA POSTACI SIĘ UŻYŁO. UNIKNIE SIĘ W TEN SPOSÓB WIELU NIEPOROZUMIEŃ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz